lauantai 21. tammikuuta 2012

Crochet owl hat

Näistä hakusanoista lähdettiin ja vastaan tuli mitä suloisimpia tekeleitä.
Omani on menossa syntymäpäivälahjaksi siskontytölle (tykkäiskö Viltsu?), jos vaan mahtuu...no, onneksi siellä on pienempääkin päätä tarjolla:)

Mallina käsi, koska pipo ei mennyt 10- eikä 12-vuotiaan päähän:)

Lankoina ainakin Mamboa, Miamia ja Seitsemää Veljestä. Koukkukin oli seitsemän;) Itse olen huono seuraamaan ohjeita mutta muille vinkiksi että Annikan blogista löytyy ihan ohjekin tälläiselle. Ei ehkä tarvitse aloittaa ja purkaa yhtä monta kertaa kuin minun...
Ja, kyllä, seuraava on tekeillä!

4 kommenttia:

  1. mulle kanss tollanen =))ja Timolle ab!!!

    VastaaPoista
  2. Moon jonos eka!!! Jos ei ruskeeta oo niin väri vois olla vaikka alieninvihree! :)

    VastaaPoista
  3. Söpö pipo.
    Mulla on joku ohjeiden lukivaikeus, kun en meinaa ikinä ymmärtää niitä. Sitten kun joku tekee tuollaisen ewokin näköisenä niin mun on varmaan pakko alkaa kokeilemaan :)

    VastaaPoista