Vähän vanhemmalle
sankarille.
Niin vaikeata pojille
tehdä kortteja...
Ja päivänvalo
ei riitä millään,
ei askarteluun eikä
kuvaamiseen.
Kuvia ei tosin kannattaisi ottaa näin illalla...
koetan ehkä uudestaan aamulla.
Jotain se vielä kaipaa?
Kukkia,tähtiä,vai mitä?
Saa vinkata.
Tarvikkeet:
korttipohja taas Suomalaisesta Kirjakaupasta,
kuviopaperi FrancesMeyer,kartonki Cuttlebugin
läpi (=BloomDots),leimakuva ystävältä (väritetty
ProMarkereilla),nauha IhanPienestäPutiikista
Tarkoitus on tehdä koreja.
Tälläisia...pienille tavaroille,
ehkä uuteen kylppäriin.
Kumpikohan valmistuu ensin?